Rustin Spencer Cohle

“I think human consciousness is a tragic misstep in human evolution. We became too self aware; nature created an aspect of nature separate from itself. We are creatures that should not exist by natural law. We are things that labor under the illusion of having a self, a secretion of sensory experience and feeling, programmed with total assurance that we are each somebody, when in fact everybody’s nobody. I think the honorable thing for our species to do is deny our programming, stop reproducing, walk hand in hand into extinction, one last midnight, brothers and sisters opting out of a raw deal.” Rustin Spencer Cohle

25/01/2010

الكلمات

انا

انا وان قلت حبا فأنا اقول
انا و ان قلت كذبا فأنا اقول
انا و ان قلت كفرا فأنا اقول
انا وان قلت وحيا فأنا اقول

انا العبرات العابرات
الهاربات في القلب ساكنات
القاتلات المحييات
انا الحياة و بدوني موتا... فأنا الكلمات

انا العاشقات الحائرات
الثائرات القابعات
القاهرات المقهورات
انا كل تناقضات الحياة... فأنا الكلمات

انا الغاضبات الغنجات
انا كبرياء الغجريات
و احتراف الساقطات
انا كل معاني صندوق الحياة... فأنا الكلمات

انا المخلصات الخائنات
الصابرات الجريحات
انا الأفكار الجديدات
انا كل ما تخشاه... فأنا الكلمات

انا التعقل و انا الجنون
انا رحيلك و انا السكون
انا انتصارك وانا انهزامك
وانتحارك وشكك و الظنون... فأنا الكلمات

انا الغدر في رحلاتي الساخطات
وفي رحيلي تتوسلين بقربي ساعات
انا انتهيت و ورائي مثلك صريعات
فقد خذلتيني ولن انتظر... فقلما انتظرت الكلمات

No comments:

Post a Comment